sobota, 7 grudnia 2013

Pewne zmiany

Pewne zmiany, trochę jak powtórne zakładanie bloga. Postanowiłem trochę odświeżyć formułę mojego bloga z uwagi na pewne zmiany rozkładu czasu i skupienie się na pewnych rzeczach (kosztem innych). Dodatkowo z uwagi na powyższe doszedłem do wniosku że nie ma sensu używać języka angielskiego do pisania na przykład o rekonstrukcji (albo zwłaszcza o rekonstrukcji).

W najbliższym czasie czeka mnie sporo roboty jeśli o rekonstrukcję chodzi. Po pierwsze całą rodziną chcemy dołączyć się do projektu Polska Dzielnicowa, a jego datowanie (XII/XIII) to dla nas zupełna nowość. Będzie ciekawie i sporo nauki przy okazji, bo wiele będę musiał się nauczyć na nowo. Po drugie, jak może wiecie, projekt Parszywa XVIstka nabrał rozpędu i w związku z tym na najbliższy sezon chciałbym mieć gotowy strój i wyposażenie na to datowanie. I akurat do tego mi blisko, bo brakuje mi dosłownie tylko kilku rzeczy a i wykroje wydają mi się jakoś bliższe, z uwagi na to że wiem coś tam o tym jak się szyło w XV wieku.

Z drugiej strony o sprawach technicznych nadal będę pisał po angielsku. Wydaje mi się to jakieś prostsze i wygodniejsze (co akurat nie powinno dziwić). Tutaj też czeka mnie sporo rzeczy które chciałbym dokończyć lub zrealizować. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz